Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 25 października 2012

Park Myung Soo & Jung Yeop - Endless dream 2012


Park Myung Soo & Jung Yeop - Niekończący się sen

Czy to był sen

Czy to był sen kiedy cię spotkałem
Kiedy się obudziłem, ciągle płakałem
Że będziesz szczęśliwsza z kimś innym
Może wymazałaś mnie ze swojej pamięci

Nie mogłem się uśmiechać kiedy mnie zostawiłaś
Wściekałem się na siebie i żałowałem, że cię zostawiłem
Byłem zbyt głupi, wtedy nie wiedziałem

#Nie mogłem powiedzieć słowa przepraszam
Nie mogłem powiedzieć słów kocham cię
Teraz płaczę
Jeśli nie mogę zobaczyć cię w moich snach
Chcę tutaj z tobą na zawsze zasnąć

Upiłem się i łzy ciągle płyną
Bez ciebie ciągle płaczę
Że cierpisz beze mnie
Że wymazałaś mnie ze swojej pamięci

Po tym jak cię opuściłem, nie mogę nigdzie pójść
Bo możesz wrócić
Ale po tym jak cię zostawiłem, wiem
Ale nie ma ciebie
Już cię tu nie ma

#

Jeśli mogę zobaczyć cię w snach
Na zawsze z tobą w snach

Przepraszam

angielskie tłumaczenie napisy na filmie na kanale Leon Ent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...