Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 października 2012

Miss A - Blankly 2010


Miss A - Bezmyślnie

Bezmyślnie się na ciebie gapiłam, kiedy byłeś już tak daleko
Wydawało się, że się znowu odwrócić i spojrzysz
Myślałam, że jeśli się teraz rozpłaczę, to może naprawdę stać się pożegnaniem
Więc udawałam, że jestem spokojna i pozwoliłam ci odejść

Myślałam o poproszeniu cię, żebyś nie odchodził
Ale nie mogłam tego zrobić z powodu zimnego wyrazu twojej twarzy
I tylko patrzyłam

#Kochaliśmy się (kochaliśmy), pragnąłeś mnie jak wariat
Nie mogę uwierzyć, że teraz się do mnie odwracasz
Było tak miło (miło), byliśmy szczęśliwi aż do łez
Nasze piękne wspomnienia
W pewnym momencie spłynęły po moich policzkach
Wydaje się, że płaczę
Wydaje się, że muszę pozwolić ci odejść

Bezmyślnie się na ciebie gapiłam, kiedy byłeś już tak daleko
Wydawało się, że się znowu odwrócić i spojrzysz
Nienawidziłam się za ten płacz
Wróć do mnie
Chcę cofnąć się do czasu, kiedy cię nie znałam

#

Teraz widzę cię daleko
Nie mogłam się ruszyć o krok
Nie zostawiaj mnie (za sobą)
Wróć (do mnie)
Proszę, raz się odwróć

Kochaliśmy się, pragnąłeś mnie jak wariat
Nie mogę uwierzyć, że teraz się do mnie odwracasz
Było tak miło (miło), byliśmy szczęśliwi aż do łez
Nasze piękne wspomnienia
W pewnym momencie spłynęły po moich policzkach (spłynęły)
Wydaje się, że płaczę (płyną łzy)
Wydaje się, że muszę pozwolić ci odejść

angielskie tłumaczenie Kimchi Hana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...