Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

W & Whale - Moonrise 2007 tłumaczenie (Que sera sera OST)


W & Whale - Wschód księżyca

Przygotuj się
Nadchodzi długa noc
Blady księżyc szepcze za twoimi uszami
W srebrnej wizji tańcząc taniec, żeby uniknąć deszczu
Definiując grawitację, lecąc do nieba

Spójrz na mnie pod niebieskim światłem księżyca
Spójrz na mnie w stłuczonym lustrze
W mgnieniu oka
Teraz rozumiem
Nie jestem już sobą

#Księżyc dzisiaj wschodzi
Chcesz żebym zobaczyła tą inną siebie?
1, 2, 3 i 4 dobrze
Zatem zacznijmy
Więc przygotuj się

W środku szybkiego oddechu
Widok jest zafarbowany na czerwono przez parę gorącego powietrza
Podnieś palce i rozedrzyj ciemną noc na kawałki
Musi lunąć jak rwące potoki
Niebo, które zostało nisko opuszczone

Ja, która rozdarłam ciemność na kawałki
Skrzydła mojej duszy
Spójrz na mnie pod niebieskim światłem księżyca
Spójrz na mnie w stłuczonym lustrze

W mgnieniu oka
Teraz rozumiem
Nie jestem już sobą

#

Przyjdź i zobacz dzisiaj w nocy
Obecną mnie, której nigdy nie zapomnisz

Wznieśmy się w miłości
Nie zamykaj oczu, ponieważ się boisz

#

angielskie tłumaczenie Gilda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...