Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 sierpnia 2012

W & Whale - Break it down 2011 tłumaczenie


W & Whale - Rozbij to

Więc myślisz, że to zabawne szefie?
Co rano dzwonisz do mnie, dzwonisz do mnie, dzwonisz do mnie, dzwonisz do mnie, dzwonisz do mnie
Cały czas!
Gdzie podział się ból?
Odlatując z tego miejsca bólu
Musisz widzieć tylko mnie
Nie zauważając, że płonę

Ta oślepiająca chwila
Ta ostatnia chwila

#Rozbij to, rozbij to, rozbij to dla świata
Mój jedyny sen
Daj mi to, daj i to, daj mi to, mi
W ten sam sposób

Co noc cierpię
Mam tego dość, dość, dość tego bólu głowy
Nie ma bólu, nie ma wyników*
Jedyne czego potrzebujemy to gotówka
Teraz mając na sobie słuchawki
Opuśćmy na chwilę tą planetę
5 4 3 2 1 startujemy!


Ta oślepiająca chwila
Ta ostatnia chwila

#

Rozbij to x3
Muszę się wypalić
Myślisz, że to zabawne, rozbij to x4


# x2

Mam tego dość

*to powiedzenie ma swój polski odpowiednik - bez pracy nie ma kołaczy, ale wydaje mi się, że to nawiązuje do tego bólu głowy z poprzedniej linijki, więc tłumaczę dosłownie zamiast dawać polską wersję

angielskie tłumaczenie allfordrama.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...