Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 sierpnia 2012

Tasty - Buster 2012 tłumaczenie


Tasty - Koleś

Hej ty koleś, dlaczego tak poważnie?

Zanim ze mną zadrzesz, zawsze byłem spoko kolesiem
Patrz uważnie na to co widzisz
Uciekasz tylko przechodząc przez mój cień - szybciej
Wszyscy jesteście tacy sami - krzyczycie, kiedy popełnię błąd
Nie mogę nic poradzić na to, że od początku jesteśmy inni
Od początku, mamy inne geny* i DNA**

#Nie stój przede mną, nie blokuj mi drogi, nie oglądaj się na mnie
Po prostu uciekaj, hej hej hej koleś hej hej hej koleś
Nie pojawiaj się przede mną, nie stój tam przede mną
Ponieważ jestem bardziej niebezpieczny niż ci się wydaj
Hej hej hej koleś hej hej hej koleś

Jestem szybszy

Chowaj się ile chcesz, ale ciągle cię zobaczę
Po prostu przestań i uciekaj i nie oglądaj się
Uch och mój Boże, dlaczego tak poważnie?

Od początku jestem inny - jesteśmy podwójni
Jak gra w berka, nie możemy przestać - hamulce są popsute
Twoje oczy nie mogą się ruszyć, a twoja twarz zmienia się i sztywnieje
Nie mogę tego w sobie zatrzymać, to nie może zostać zatrzymane

#

Nie jesteś w stanie zrozumieć mojego zasięgu
Mój bas i bęben poruszą cię
Odłóż na bok swoją słodką stroną i po prostu oszalej - jestem twoją przyszłością
Widząc jak dzieci bawią się bezmyślnie jak w cyrku - mam tego dość - o mój Jezu
Możesz owijać w bawełnę, ale jesteś myszą w potrzasku
Jeśli nie masz zamiaru atakować, to po prostu uciekaj

Chodźmy

Jestem szybszym mistrzem koleś yeah szybszy mistrz x2
Hej hej hej koleś hej hej hej koleś x2

*gen
**DNA

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...