Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

INFINITE - She's back 2010 tłumaczenie


INFINITE - Wróciła

Och wróciła
Wróciła x3
Och wróciła (wróciła) x2
Wróciła

Dzisiaj znowu czekam, żeby przeskoczyć czas dla ciebie
Bez wstydu
Czas powie mojej miłości
Gdzie jesteś

#Mógłbym po prostu wiedzieć
Trochę się zmieniam
Trochę się spóźniłem
Na ciebie będę cierpliwie czekał
Żebym mógł do ciebie pójść
Żebyśmy mogli się razem uśmiechać
Na zawsze razem, dobra miłość

##Ona idzie idzie idzie
Z jasnym uśmiechem idzie idzie idzie
Zawsze w moim kierunku idzie idzie idzie
Nie wiesz?

Bez ciebie jestem parą butów bez właściciela
Biegnę, żeby być przy tobie
Ale kiedy skręcam zawsze jestem w tym samy miejscu
Czekam na ciebie na ulicy, gdzie pozwoliłem ci odejść
Dla ciebie, tej która mnie opuściła
Możesz w tej chwili zatrzymać tą noc
Będę czekał na ciebie jako gwiazda

Mija kolejny dzień, ale
Żyję ciężko pracując, żebym
Mógł z pewnością siebie stanąć przed tobą
Czas, żeby wyznać moją miłość
Uśmiechniesz się dla mnie teraz?

#

###Ona idzie idzie idzie
Przez czas idzie idzie idzie
Zawsze razem będziemy będziemy będziemy
Nie wiesz?

Z powrotem wróć do mnie
Wróć do wróć do mnie x3


Wróciła
Och wróciła (wróciła) x2
Wróciła

Przyjdź do mnie moja miłości

##
###

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...