Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 sierpnia 2012

Teen Top - No more perfume on you 2011 tłumaczenie


Teen Top - Nie ma już na tobie perfum

Noona* twój zapach jest taki taki słodki
Ciało żadnej osoby naokoło mnie nie pachnie tak jak twoje

Noona twój makijaż jet taki taki piękny
To niewiarygodne - fakt, że taka piękna noona jak ty jest moja

#Noona, kiedy jestem z tobą
Czuję się jak prawdziwy mężczyzna
Moje ramiona automatycznie się unoszą
Kiedy otaczam twoje ramiona ramieniem
Czuję jakbym posiadał cały świat
Ale...

##Nie pryskaj się perfumami
Inaczej mogę zostać przyłapany przez moją dziewczynę
Nie nakładaj błyszczyku
Może zostać na moim ubraniu

###Noona, jesteś nooną, ale
Jeśli naprawdę mnie lubisz, jeśli to prawda
Więc nie mów nic innego
Po prostu rób tak jak mówię, tylko jak mówię

Nie pryskaj się perfumami

Noona, twoje ciało jest takie seksowne
Każdy mówi, że jesteś perfekcyjną dziesiątką

#
##
###

Rób jak mówię
Noona jesteś moja i tak czy owak nie możesz żyć beze mnie
Błyszczyk, perfumy, znikajcie
Inaczej, pomiędzy moją dziewczyną i mną
To sprawia kłopoty

Nie marszcz swoje twarzy, koniec z tym
Noona jesteś najpiękniejsza kiedy się uśmiechasz
Więc nigdy nie mów nic innego, nigdy
Po prostu mnie posłuchaj, jesteś najlepszym co mam

##
###

*wyjaśnienie tutaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...