Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 sierpnia 2012

Teen Top - Beautiful girl 2011 tłumaczenie


Teen Top - Piękna dziewczyna

#Piękna dziewczyna dziecinka
Piękna dziewczyna pani
Jesteś moją dziecinką dziecinką dziecinką
Według mnie jesteś taka idealna

##Piękna dziewczyna dziecinka
Piękna dziewczyna pani
Jesteś moją panią panią panią
Ta piosenka jest tylko dla ciebie

Nie wiedziałem czym była miłość
Po prostu lubiłem cię jak przyjaciel
To rzadkie w relacjach pomiędzy przeciwnym płciami
Ale byliśmy platonicznymi, dobrymi przyjaciółmi

Moi przyjaciele pytali mnie
Czy coś dzieje się pomiędzy wami?
Chociaż powiedziałem, że to na pewno nie tak
Źle to zrozumieli i myśleli inaczej, och naprawdę!

###Nie uświadomiłem sobie
Że dla mnie ciągle pięknie wyglądasz
To się nie może przydarzyć, muszę się z tego ocknąć
I próbuję obudzić się z tego snu

####Ale kiedy się do mnie uśmiechasz
Bardziej się w tobie zakochuję
Jesteś moim małym aniołem
Co mam zrobić z moim sercem?

#
##

Wiesz, że wiemy co chcemy zrobić
Tylko patrząc sobie w oczy
I tak bardzo chcemy to zrobić
W naszej pięknej bajce
Czy możemy przeskoczyć te męsko-damskie relacje
I zacząć naszą miłość?

Moje walące serce jest poza kontrolą
Jak długo jesteśmy razem, cokolwiek robimy, uwielbiam to
Czy będę w stanie być przy tobie
Nie ujawniając swojego walącego serca?

###
####
#
##

Czy wiesz co mam w sercu, wiesz co mam w sercu
Czy wiesz co mam w sercu, czy wiesz co mam w sercu
Czy wiesz co mam w sercu
Wiesz czy nie wiesz co mam w sercu

Czy wiesz co mam w sercu, wiesz co mam w sercu
Czy wiesz co mam w sercu, czy wiesz co mam w sercu
Czy wiesz co mam w sercu, wiesz co mam w sercu
Czy wiesz co mam w sercu, och dziewczyno

Przez ten cały czas powstrzymywałem się przed wyznaniem ci uczuć
Bardzo się martwiłem, że stracę przyjaciela
Każdą noc spędzałem leżąc pomiędzy swoimi zmartwieniami
Tylko gorące słońce może mnie pocieszyć
Och człowieku

Muszę być mężczyzną i mieć trochę odwagi
Jeśli chcę ją mieć
Teraz stanowczo ustalmy co mamy w sercach
Powiedz te słowa, które były głęboko ukryte w twoim sercu
Wystrzel tą strzałę Kupidyna*
Zaśpiewaj tą miłosną piosenkę

Piękna dziewczyna dziecinka
Piękna dziewczyna pani
Piękna dziewczyna dziecinka
Piękna dziewczyna pani
Jesteś moją panią panią panią
Ta piosenka jest tylko dla ciebie

*bożek miłości, więcej poczytaj na wikipedii

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...