Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 sierpnia 2012

Teen Top - Girlfriend 2012 tłumaczenie


Teen Top - Dziewczyna

Dziewczyno, mam ci coś do powiedzenia
Tylko ciebie pragnę, pragnę cię, pragnę cię dziecinko

#Potrzebuję dziewczyny, potrzebuję dziewczyny, potrzebuję dziewczyny
Jesteś taka ładna i piękna
Potrzebuję dziewczyny, potrzebuję dziewczyny, potrzebuję dziewczyny
Dziewczyna przyjaciółka przyjaciółka przyjaciółka*

Delikatnie do mnie przyszłaś, ukradłaś moje serce
Już jesteśmy połączeni, popatrz w moje oczy
Sprawiasz, że dzwonię do ciebie kilka razy dziennie
Sprawiasz, że uśmiecham się słysząc twój słodki głos
Dla mnie, mam tylko ciebie (mam cię)
Moja pani, chwyć moją dłoń

##Hej mała, moja dziecinko czy przypadkiem myślisz o mnie?
Nie mogę spać myśląc o spotkaniu z tobą
Sam się śmieję hahahah, wiem że czujesz to samo
Co więcej mogę powiedzieć, szczerze jesteś pierwsza

#

Jesteś taka ładna ładna, bardziej niż ktokolwiek inny, jesteś oślepiająca
Biała skóra, czarne oczy (jesteś moja moja)
Jesteś moją piękną dziewczyną

Co noc nie mogę zasnąć myśląc o tobie
Kto wiedział, że to pierwszy raz kiedy tak się czuję
Pragnę cię dziewczyno, potrzebuję cię dziewczyno

##
#

Hej dziewczyno jesteś jedyna
Potrzebuję tylko ciebie
Hej dziewczyno jesteś jedyna
Zawsze przy mnie bądź

#

Kocham cię dziecinko

*w oryginale śpiewają girlfriend friend friend friend - słowo friend przetłumaczyłam jako przyjaciółka ale podejrzewam, że chodziło im tutaj jakby przedłużenie słowa girlfriend


angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...