Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 sierpnia 2012

INFINITE - Voice of my heart 2011 tłumaczenie


INFINITE - Głos mojego serca

Słowa, które chciałem ci powiedzieć
Słowa, których nie mogłem powiedzieć
Nie dając szansy, żeby je powiedzieć
Zostawiłaś mnie samego w tym miejscu

Wszystko co mogę robić, to patrzeć
Wszystko co mogę robić, to trzymać się
I czekać tu na ciebie
Bardziej się oddaliłaś
Zostawiając tylko żal
Powiedz to z zamkniętymi oczami

Wołam bez dźwięku
Wołam pamiętając cię
Próbuję cię zapomnieć
Wiedząc, że nie podzielasz moich uczuć

Słowa, których nie mogłem ci powiedzieć... kocham cię
Słowa, do wypowiedzenia których nie mogłem się zmusić
Nie dając mi szansy, żeby je powiedzieć
Zostawiasz mnie tu samego i odchodzisz

Wszystko co mogę zrobić, to czekać
Wszystko co mogę zrobić, to zamknąć oczy
I zostałem tu zatrzymany
Bardziej się oddaliłaś
Zostawiając tylko żal
Powiedz to ze złożonymi dłońmi

Wołam bez dźwięku
Wołam pamiętając cię
Próbuję opróżnić się dla ciebie
Wiedząc, że nie ma tutaj twojego umysłu

Mówię to, kiedy mój umysł
Myśli, że może do mnie wrócisz
Nie podzielasz moich uczuć
Ale jeśli wrócisz, mogę na ciebie wpaść

Dzisiaj znowu krzyknę wiedząc, że mój głos
Nie zostanie usłyszany
Nie usłyszysz mnie, ale ciągle wołam
Napisana w pustym notatniku
Nasza historia
Stałem się samotny po tym jak go podarłaś
W domu bez ciebie nie ma co robić
Wiem, że już o mnie zapomniałaś
Próbuję wymazać twoje ślady ze swojego pokoju


Mówię to, kiedy mój umysł
Myśli, że może do mnie wrócisz
Nie podzielasz moich uczuć
Ale jeśli wrócisz, mogę na ciebie wpaść
Poczekam
Poczekam myśląc, że mogę na ciebie wpaść

angielskie tłumaczenie ilovepocky



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...