Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 sierpnia 2012

INFINITE - Hysterie 2011 tłumaczenie


INFINITE - Histeria

Ciągle chcę być dla ciebie gwiazdą
Stopniowo rosnąć, jedno po drugim
Ciągle mam nadzieję, że chcesz być kimś więcej
Przestanę cię powstrzymywać

#Ponieważ to jesteś ty
Ponieważ to jesteś ty och dlaczego
Jestem zmartwiony i zmartwiony
Uważam, że to żałosne, ponieważ
Myślę, że coś pójdzie źle
Że pójdziesz złą drogą

##Nawet kiedy mam cię przy sobie
Nawet kiedy trzymam twoją dłoń
Żałośnie mam
Bezużyteczne zmartwienia histeria
Kiedy układa się między nami
Patrzę na ciebie i szaleję
Histeria

To nie jestem ja, mój styl się  mnie
Dlaczego mam tylko obsesję na twoim punkcie
Mam nadzieję, że to się może skończyć, moje głupie życie
Stop stop, dlaczego znowu taki jestem?

#
##

Kiedy otwieram oczy
Pierwszy cię szukam
Dlaczego taki jestem
Kiedy zamykam oczy
Pierwszy śnię o tobie
Dlaczego taki jestem?
Hej, uważaj! Tak
Ponieważ to jesteś ty
Denerwuję się
Znam cię... miałem cię... znowu
Na zawsze i nawet teraz

Pewnie bardziej cię kocham
Moje serce jest za małe, żeby mieć cię w sobie
Tak bardzo to lubię
Ale też tak bardzo cierpię
Nie wiem

## x2

angielskie tłumaczenie www.korea-fans.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...