Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 sierpnia 2012

FT Island - Only one person 2007 tłumaczenie



FT Island - Tylko jedna osoba 

Znam tylko jedną dziewczynę, tylko jedną kocham 
Nie wiedziałem, że to przerodzi się w ciężar, dałaś mi powód swojego odejścia 
Nie mogąc przyjąć serca mężczyzny, a osoba, która odeszła jest zadowolona 
Wygląda na to, że dzisiaj na pewno przyjdziesz 
Czuję się jakbym miał umrzeć, ale nie mogę umrzeć
#Wiedziałem, że będę kochał tylko jedną osobę 
Wiedziałem, że będę czekał tylko na jedną osobę 
Powiedziałaś, że znajdziesz kogoś innego do kochania 
Moje stopy nie mogą nigdzie iść 
Będę żyć z żalem trwającym całe życie 

Każdego dnia czekam na tą jedyną dziewczynę 
Moje serce jest pełne łez
Łzy mogą się przelać 

#Powtórzenie 

Ponieważ ciężko pracowałem dla miłości 
Stratą było odpoczywać kiedy goniłem za gwiazdami

Wiedziałem, że będę widział tylko jedną osobę 
Wiedziałem, że będę przytulał tylko jedna osobę 
Ponieważ inne miłości nie mogły dotknąć mojego serca
Jeśli to nie jesteś ty, to nie ma miłości
Wiedziałem, że kochałem tylko ciebie 
Zaczekam tu na ciebie 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...