Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 sierpnia 2012

10cm - Love is falling in drops 2012


10cm - Miłość spada w kroplach

Jak tylko sączy się światło słoneczne, wstaję
Myję się ciepłą wodą i golę
Nakładam ubranie, które przygotowałem zanim położyłem się do łóżka
Powinienem uczesać się na bok, czy zostawić tak jak jest? Nie podoba mi się dzisiaj [moja fryzura], ale

#Idę tą cichą drogą zmierzając, żeby się z tobą spotkać
Na wiejący wiatr, miłość spada w kroplach
Co powinienem powiedzieć, jaką minę powinienem zrobić?
Na szczyt mojego drżącego serca, miłość spada w kroplach

Jak tylko znajdę miejsce i siadam, zaczynam się bać
Podnoszę i odkładam mój biedny telefon
Minęło 30 minut, ale nie dzwoniłaś
Zastanawiam się, czy jesteś zajęta i zapomniałaś o naszej randce

#

x2
Och miłość jest
Och w moim sercu

Dzwoniący dzwonek sygnalizuje, że jesteś tutaj
Czuję twój subtelny zapach i miłość spada w kroplach
Cokolwiek powiem, jakąkolwiek zrobię minę
Ty i ja, pomiędzy naszą dwójką
Miłość spada w kroplach

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...