Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Yoon Sang Hyun (Oska) - Tears stain/Constellation of tears 2010 tłumaczenie (Secret garden OST)


Yoon Sang Hyun - Plamy łez/Konstelacja łez

Na ciemnym nocnym niebie ta gwiazda jasno świeci
Samotnie tak jak ja
Pełne żalu po smutnej miłości stało się miejscem smutnych łez
Gdybym tylko mógł się cofnąć do czasu kiedy się nie znaliśmy
Przed głupim czasem kiedy cię odesłałem
Nigdy więcej bym tego nie zrobił, nie dwa razy

#Wypełnij tą gwiazdę łzami, które wypłakałem
Żeby moje serce znowu mogło lśnić
Gdybyś tylko mogła zobaczyć tą gwiazdę pełną mojego smutku
Czy byłabyś w stanie wybaczyć żałosnemu mnie?

Jeśli dasz mi jeszcze jedną szansę
Moglibyśmy wrócić do czasu, kiedy się kochaliśmy
Głupie rzeczy, które zrobiłem, żeby cię zranić
Nigdy więcej bym ich nie zrobił, nie dwa razy

#

Odległość między nami stała się większa niż do gwiazd
Nasze serca nie mogą się dosięgnąć
Jak bardzo muszę płakać, jak bardzo muszę wypełnić swoje oczy łzami
Żebyś mnie zauważyła
Kiedy się dowiesz co naprawdę czuję?

angielskie tłumaczenie HiddenSubs@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...