Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 lipca 2012

Shinhwa - Red carpet 2012 tłumaczenie


Shinwa - Czerwony dywan

To niesamowite, po objeździe znowu jadę
Jak podpalony
Chwytając swoje bijące serce, zabieram cię
Jak ghost rider*

Pośród wielu dziewczyn ty mi się podobasz
Czuję jakbym przestał oddychać, czuję cię
Na tej scenie gdzie chcę twojej miłości
Moje ciało cię pragnie

#Reflektory, które świecą nad moją głową
(złam złam to, podnieś podnieś podnieś się i teraz to poczuj)
Czekałem na taki błyszczący moment

##Moje serce bije, dzisiaj wieczorem czerwony dywan do ciebie
Czuję jakby moje serce miało wybuchnąć
Dalej dziecinko, poczuj to
Czerwony dywan! Czerwony czerwony czerwony

Chcę cię zabrać na szczyt
Wybucham na scenie
Mój oddech wypełnia mnie aż do gardła, jestem inny niż reszta
Chcę cię zabrać do miejsca
Sprawić, żebyś chciała podążać podążać, kolorowa
Inne kolory, wszyscy dzisiaj wieczorem

CZERWONY dywan, stań na niego i się nie wahaj
Ciągle ruszaj tym ciałem, imprezujmy
Całą noc do rana
Dalej DJ graj tą piosenkę
Jestem gotowy, żeby wypełnić
Do rytmu poczuj ciepło płoń
Ona, która w moich oczach lśni najbardziej, zakochałem się od pierwszego wejrzenia, dalej

Jaśniejsza niż liczne błyski
Zakochuję się w tobie kiedy tylko spotykają się nasze oczy
Jeśli chcesz prawdziwej miłości, zatem z pasją
Krzyczę jak szalony, że cię pragnę

#
##

Miłość na którą tak długo czekałem
Tak jasno świeci tuż przede mną
(Tak jasno, czuję, że też mnie pragniesz, uh mam to)
Zdobędę twoją miłość

Moja miłość się rozpala, czerwony dywan do ciebie
Czuję jakby moje serce miało wybuchnąć
Dalej dziecinko, poczuj to
Czerwony dywan! Czerwony czerwony czerwony

##

To się wymyka spod kontroli ach ach ach poza kontrolą
To się wymyka spod kontroli
To się wymyka spod kontroli ach ach ach poza kontrolą
Musisz imprezować

*podejrzewam, że może to być nawiązanie to filmu z Nicolasem Cagem o tym samym tytule

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...