Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 lipca 2012

NU'EST - Action 2012 tłumaczenie

Czyżbym czuła w tej piosence powiew sprzeciwu przeciwko sztywnym zasadom i kolektywnemu sposobowi życia?


NU'EST - Akcja


"Jesteś zły, tylko jedno spojrzenie i mogę to stwierdzić
Jesteś zepsuty, tak łatwo się wyróżniasz
Chyba ci powiedziałem, żebyś się nigdy nie wyróżniał"
Dlaczego jestem zły, ponieważ jestem lepszy od ciebie?
Ponieważ jestem inny, ponieważ nie jestem taki sam?
Chyba ci powiedziałem, żebyś nie wytykał mnie palcem

#Nie obchodzi mnie, nie obchodzi mnie, dlaczego za nimi nie pójdziesz?
Wszyscy wyglądacie dokładnie tak samo, och mam tego dość, dość tego
To nie jest zabawne, dlaczego robicie to jak ptaki uwięzione w klatce?
Och, nie więź się w środku, pospiesz się i podnieś się

##Gotowy, niewiarygodna akcja! Gotowy, niesamowita akcja!
Och nie ma potrzeby dbać o innych, błyszczysz
Gotowy, niewiarygodny showtime! Gotowy, nasz własny showtime!
Pokaż kim jesteś, żeby świat mógł być zdumiony

"Jesteś zły, robisz cokolwiek chcesz
Jesteś zepsuty, podążasz tylko za błyskiem*
Chyba ci powiedziałem, żebyś się nigdy nie wyróżniał"
Dlaczego jestem zły, ponieważ wiem co jest dobre?
Ponieważ jestem inny, ponieważ nie boję się?
Ha! Chyba ci powiedziałem, żebyś nie wytykał mnie palcem


#
##


Krzyczysz swoje imię
Co za świat na ciebie czeka

Światła, kamera, akcja
Krzyczę do typowego systemu, który powiedział mi, żeby się poddać
Świat jest mój (nie twój)
Nie pasuje mi bycie marionetką

I idzie 1, 2, 3, akcja, to nie jest film
Wychodzę w 100% nie obrobiony, prawda, prawdziwy ja
Ofiara konformizmu, rzucona na kolana
Podnieś się, walcz, świat jest twój

##


*nie jestem pewna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Oww tekst jest super - interesuję się właśnie od niedawna NU`EST - nie dość że nowi to nawet dają radę *.* I jak widzę mają sensowne piosenki ^.^ - ściągnę sb to i owo bo tylko face i jakąś jeszcze słuchałam ale tylko Face mi się z dwóch spodobała. W ogóle to nie fair bo ja neta nie mam od 2-ch miechów a to tak dusi me k-popwe ogarnięcie że słabnęę. A wcześniej przez od grudnia tylko takie str na szybko (zero muzy!)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...