Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Jeon Ha Yoon - You are my everything 2010 (Secret garden OST)


Jeon Ha Yoon - Jesteś dla mnie wszystkim

#Jesteś dla mnie wszystkim
Przez całe życie o tobie myślę
Kocham cię kocham cię
Chcę ci pokazać cały piękny świat

##Jesteś dla mnie wszystkim
Będę twoją trwającą błyszczącą gwiazdą
Chcę dla ciebie lśnić

Nie mogę się doczekać, żeby codziennie cię widzieć
To zawsze mnie emocjonuje
Może coś takiego musi być miłością
Zawsze razem, trzymamy otwarte oczy
Razem jemy
Marzę, żeby nadszedł ten dzień

#
##

Może czas płynie
Czas, żeby iść do domu
Proszę nie podnoś ciężkich kroków

Ostatni raz, kiedy się spotkaliśmy
To było moje szczęście
Niebiosa dały mi największy prezent

#
##

Kocham cię
Wczoraj, dzisiaj i jutro
Na zawsze na zawsze
Chciałabym, żebyś został przy mnie

Jesteś dla mnie wszystkim
Będę twoim światłem
Kocham cię, będę cię kochać

Kocham cię
Jesteś dla mnie wszystkim

angielskie tłumaczenie PrincessOfTea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...