Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 lipca 2012

A-JAX - One 4 U 2012 tłumaczenie


A-JAX - Jeden dla ciebie


Popatrz/spojrzenie, to będzie coś nowego
Dotknij/dotyk, nie ważne o czym myślisz
Spróbuj/smak, lepiej uciekaj jeśli możesz

Ponieważ nadciągamy!

Yeah! (Wykrzycz to)
Wiesz o czym mówię!
Teraz posłuchaj!

Wierzę w swoje przeznaczenie
Ten podobny do cudu czas nie jest przypadkiem
Nie ważne jakie jutro nadejdzie
Moje serce w twoim kierunku nigdy nie zostanie przygniecione

Nigdy z ciebie nie zrezygnuję dziecinko
Nie ważne co mówią, będę dla ciebie walczył
Jak niekończące się deja vu
Tylko ty, chcę tylko ciebie

Nie ma miłości, która może cię zastąpić
Nawet jeśli stracę wszystko co mam
Nigdy cię nie puszczę dziecinko

#Nawet jeśli tylko raz, jest dobrze
Powierz mi wszystko co masz
Nie będziesz w stanie się z tego wydostać
Już jesteś dla mnie wszystkim

##Nie zmieni tego powtórzenie tysiące razy
Ponieważ jesteś moją dziewczyną
Więc pozwól mi być tym jednym dla ciebie

Wierzę w wieczność
Szansa taka jak dzisiaj nie przyjdzie znowu
Nie ważne ile zostawiasz mi blizn
Nie mam czego bardziej się bać niż utrata ciebie

Nigdy nie chcę tego zostawić dziecinko
Nie ważne co powiesz, zdobędę twoją miłość
To serce, które dla ciebie bije, dzisiaj znowu
Tylko ty, pragnę tylko ciebie

Nie ma nikogo kto może cię zastąpić
Nawet jeśli cały świat zwróci się przeciw mnie
(Och yeah) Nigdy cię nie puszczę dziecinko

#
##

Jesteś dla mnie wszystkim, moją melodią
Jesteś moim przeznaczeniem, dlaczego nie znasz tego serca
Ponieważ mam tylko ciebie, naprawdę mam tylko ciebie
Ponieważ nie mogę bez ciebie żyć, jestem jedyny dla ciebie

Yeah, ha! Chodźmy, dalej! Posłuchaj
Ile razy muszę to powtarzać, żebyś zrozumiała
To nawet nie ważne co powiedzą, udowodnię to
Na świecie jest wielu facetów, ale to jak hazard
Nie ma faceta takiego jak ja, założę się, koniec z kłopotami
(Popatrz) Posłuchaj, nigdy tego nie puszczę (dotknij)
Tak żebym mógł dać ci coś cenniejszego niż słowa (krzycz to)
Dziewczyno, wpuść mnie, proszę, pozwól mi być
(Och pozwól mi być tym jednym dla ciebie dziecinko)
Yeah, pozwól mi być tym jednym dla ciebie


#
##


Pozwól mi być tym jednym
Jedynym dla ciebie, miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...