Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 10 czerwca 2012

Cross Gene - One way love 2012 tłumaczenie


Cross Gene - Jednostronna miłość

Dalej
Yo witaj, moje zainteresowanie tobą
Jestem zbyt chciwy, żeby pozwolić ci przejść
Zapierająca dech ty urzekłaś moje oczy
Bije szybciej, moje serce moje serce
Kilka metrów przede mną, jesteś moją miłością moją miłością
Nasze oczy patrzą na siebie, bum bum bum
Poczekaj tam, jednostronna miłość

Moje ciepło i pasja
Jest w tej szklance wypełnionej słodką miłosna magią
Jeśli delikatnie ci ją podam, przyjmiesz ją?
To wszystko zależy od ciebie

Po prostu się poddaj, po prostu się poddaj, chcesz się ze mną zaangażować?
Po prostu się poddaj, po prostu się poddaj, jesteś moim idealnym typem
Poddaj się, poddaj się, po prostu się poddaj, nie chcę z ciebie zrezygnować, po prostu się poddaj

Twoje sygnały są lekko wycofane
Nie potrafię jeszcze zinterpretować twojego zimnego wyrazu twarzy
Nie mogę się tu nagiąć

Gorąco płonie, moje serce moje serce
Czekam na ta szans, moja miłości moja miłości
Chcę spędzić z tobą czas sam na sam, biegnij biegnij biegnij
Ponieważ to ty, trzymam się, jednostronna miłość

Jeśli to nie ty, to nie jestem zainteresowany
Patrzę tylko na ciebie
Krótki ból, który mi teraz zadajesz
Mam nadzieję, że zmieni się w szczęśliwe zakończenie

Po prostu się poddaj, po prostu się poddaj, elektryzująca tajemnica
Po prostu się poddaj, po prostu się poddaj, bliżej pomiędzy nami
Poddaj się, poddaj się, po prostu się poddaj, jestem samotny, po prostu się poddaj

Pomyśl dwa razy albo milion, dziecinko wiesz, że to takie oczywiste
Kochaj mnie albo nienawidź, wybieraj, pozwól mi być twoim Romeo
Jesteś taka niesamowita, ale w tym samym czasie tajemnicza, nie bezwstydna
Może być najlepiej, kiedy będą nas wołać
Teraz samotna noc jest dla mnie

Możesz bezmyślnie na mnie patrzeć, ale nie przechodź lekko koło mnie
Napiszę nową historię z tobą, która na zawsze cię zadziwi

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...