Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 23 czerwca 2012

BEAST - I like you the best 2010


BEAST - Najbardziej cię lubię

A! Ta piosenka jest tylko dla ciebie
Wiesz, że to jest to. Zostaw to!

Dlaczego ciągle narzekasz, że twoje ubrania się zmniejszyły
(Hej dziecinko, dlaczego znowu to robisz)
Dlaczego ciągle narzekasz, że przytyłaś
(W moich oczach zawsze jesteś śliczna, jesteś najładniejszą dziewczyną)

Nie ważne co masz na sobie, dla mnie zawsze jesteś piękna
Dziecinko pozwól mi robić to co chcę chcę, pozwól mi robić to co chcę chcę
Nawet jeśli mam cały świat, nie będę bez ciebie funkcjonował, moja dziewczyno
Jesteś dla mnie jedyną

#Najbardziej cię lubię, jesteś najładniejsza
Gdziekolwiek przechodzisz, twój czar się roztacza
Najbardziej cię lubię, potrzebuję tylko ciebie
Wyryj to na swoim sercu, jesteś najcenniejsza na świecie

##Zawsze cię lubię
Och moja miłość do ciebie, jesteś dla mnie jedyna
Należę do siebie
Szalona miłość do ciebie, jesteś dla mnie jedyna

Kiedy idziesz ulicami, czuję męskie oczy spoczywające na tobie
Nawet kiedy idziesz, jesteś tak ładna
To co teraz czuję to szczęście
Teraz cię pocałuję, teraz tylko chcę cię pocałować teraz

Nawet jeśli ktoś inny do mnie przyjdzie, nigdy na nich nie spojrzę, moja miłości
Dziecinko pozwól mi robić to co chcę chcę, pozwól mi robić to co chcę chcę
Nawet jeśli dadzą mi wszystko na świecie, ty sama jesteś wystarczająca, moja miłości
Jesteś dla mnie jedyną

#

Wszystko co musisz zrobić to tak zostać, jesteś taka piękna
Musisz wiedzieć, że dla mnie jesteś najładniejsza

Szczupła sylwetka, niewysoki wzrost, mała twarz i miękkie włosy
Chcę cię mieć i cię objąć, wszędzie chcę cię mieć przy sobie
Nawet jeśli inni cię przeklinają, to tylko cena urody
Nie musisz się tym martwić
Ty i ja przez całą noc po prostu zakochujemy się w sobie

#
##

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...