Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 maja 2012

FT Island - Music life 2011 tłumaczenie


FT Island - Muzyczne życie

Samotny na ławce czekając na autobus 
Uważnie wpatruję się  
W aleję obok 
To te rzeczy za którymi tęsknię 

Ta miłość się zaczyna 
Te uczucia zmieniają się w piosenkę 
Prawda dziecinko.... 
Światło świeci w tym miejscu 

Muzyczne życie
Muzyczne dni 

#Nie potrafię opisać tego słowami 
Och dziecinko, dziecinko 
Pozwól mi ciebie usłyszeć 
Będę szedł lalala z tobą 

Posłuchaj piosenki
Posłuchaj mojej miłosnej piosenki 
Posłuchaj piosenki 
To piosenka dla ciebie

Posłuchaj piosenki 
Posłuchaj mojej miłosnej piosenki 
Posłuchaj piosenki 
To piosenka dla ciebie 

Tylko z uśmiechem 
Świetnie się bawię 

Miłość się skończyła 
Nie myśl tak 
Dziecinko blues... 
Nie bądź smutna

Muzyczne życie
Muzyczne dni

## Pragnę większej bliskości
Och dziecinko, dziecinko 
Taki dzień stał się piosenką 
....Moja miłość 

Muzyczne życie 
Muzyczne dni 

Nie potrafię opisać tego słowami 
Och dziecinko, dziecinko 
Pozwól mi ciebie usłyszeć 
Moja nowa piosenka 

#Powtórzenie 

Muzyczne życie 
Muzyczne dni 

##Powtórzenie 

Posłuchaj piosenki
Posłuchaj mojej miłosnej piosenki 
Posłuchaj piosenki 
To piosenka dla ciebie

Posłuchaj piosenki 
Posłuchaj mojej miłosnej piosenki 
Posłuchaj piosenki 
To piosenka dla ciebie

angielskie tłumaczenie makikawaii jklyrics 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...