Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 maja 2012

5tion - Papillion 2012 tłumaczenie


5tion - Papillion (fr. motyl, ale nie wiem, czy to o to chodzi)

Im bardziej chowam swoje serce, ty bardziej rośniesz w środku
Nie mogę już dłużej czekać, nie mogę od ciebie uciec

Wygląda na to, że jesteś podobna do mnie w pragnieniu jednej rzeczy
Jestem samotnym klaunem, który z dalekiego miejsca patrzy na słońce

Nie ma nic innego - chcę tylko twoje serce
Proszę nie mów mi o rozstaniu

#Hej ty - nie mów dzisiaj o rozstaniu
Jeszcze nie chcę cię puścić
Nie mogę żyć bez ciebie - dzisiaj wieczorem pójdę cię przyprowadzić/zdobyć och hej ty

Och dziecinko, dziecinko, proszę spójrz na mnie, jest dobrze
Och dziecinko, dziecinko, proszę spójrz na mnie och na mnie

Twoje wyobrażenie unosi się w moim umyśle, a łzy rozlewają się w moim sercu
Jestem samotnym klaunem, który próbuje otworzyć szansę, żeby pójść do ciebie

Gdzie poszłaś po tym jak zostawiłaś mnie samego?
Mimo że mówisz mi o rozstaniu

#Powtórzenie

Och dziecinko, dziecinko, proszę spójrz na mnie, jest dobrze
Och dziecinko, dziecinko, proszę spójrz na mnie och na mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...