Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 maja 2012

5tion - Let's get married 2012 tłumaczenie


5tion - Pobierzmy się

Jestem taki szczęśliwy tylko dzięki temu, co mamy
Niczego więcej nie oczekuję, ale
Nie mówmy "rozstańmy się" czasami, kiedy się kłócimy
Nigdy nie próbowałem, ale dla ciebie nauczę się gotować
Będę cię lepiej traktował

Niech nasz związek będzie dobry i pobierzmy się

#Kocham cię, kocham cię
Nie wiem, co ze sobą zrobić, ale cię kocham
Jeśli cię tu nie ma, jeśli nie ma cię przy moim boku
Na samą myśl w moich oczach pojawiają się łzy
To jest miłość, moje serce się nie zmieni
Kocham cię, kocham cię, dalej się kochajmy i pobierzmy się

Jestem taki szczęśliwy tylko dzięki temu, co mamy
Niczego więcej nie oczekuję, ale
Niech nasz związek będzie dobry i pobierzmy się

#Powtórzenie

Proszę, wyjdź za mnie
Jesteś moim przeznaczeniem - czy widzisz oczy mojego serca?
Po prostu powiedz tak, kiedy cię pytam
Nie mam nikogo oprócz ciebie, nikogo oprócz ciebie
Zamiast powtarzać swoim słodkim głosem, po prostu mnie pocałuj
Uśmiechnij się i przytul mnie, przyjmij moje wyznanie
Proszę, zawsze bądź ze mną

Spośród wielu ludzi ty najbardziej dla mnie lśnisz
Kocham cię, kocham cię, dalej się kochajmy i pobierzmy się

Bądź moją damą dziecinko
Chcę być z tobą i pobrać się

Zmieniłaś moje życie, proszę zostań moją żoną
Moje serce jest prawdziwe, ta piosenka jest dla ciebie
Dziękuję dziękuję, kochajmy się bardziej bez żadnego żalu

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...