Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

F.Cuz - Rise up 2012 tłumaczenie


F.Cuz - Wstań/Podnieś się

#Ktoś ręce w górę, skacz wysoko do nieba
Nikt nie wstaje, och szorstkie wiatry, wieją

Lepiej niż wczoraj, wiatry, wieją

Powiedz moje imię, odłóż smutną minę

Zaśpiewam dla ciebie, nigdy cię nie puszczę
Jeszcze raz uwierz w moje słowa, jeszcze raz zaszalej
Kiedy trzymasz moją dłoń, och przyjdź do mojego świata

#Powtórzenie

(Sprawię, sprawię, że to będzie błyszczeć)

##Och och chcę och chcę to wykrzyczeć
Och och chcę och chcę wstać
Och och chcę och chcę to wykrzyczeć
Och och chcę och chcę wstać

Sprawiasz, że znowu wstaję, rozpalasz ogień w moim ciemnym sercu
Kamień milowy, który mnie trzymał, który wędrował i zaginął
Nie martw się tu jestem, nie martw się powiedz moje imię
Teraz cię ochronię, zatańczę dla ciebie
Nie udawaj, że nie wiesz, biję wewnątrz ciebie
Wstań, teraz wstań, nigdy tego nie popsuję

Jeszcze raz uwierz w moje słowa, jeszcze raz zaszalej
Kiedy trzymasz moją dłoń, och przyjdź do mojego świata

#Powtórzenie

(Sprawię, sprawię, że to będzie błyszczeć)

##Powtórzenie
#Powtórzenie

(Sprawię, sprawię, że to będzie błyszczeć)

##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...