Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 marca 2012

INFINITE - Julia 2011 tłumaczenie

INFINITE - Julia

A I O I A I O I A A I O
A I O I A I O I A A I O

W czasie, który za sobą zostawiłaś
Moja niedojrzała miłość stała się żartem
Ta gorzka kawa, którą bezmyślnie piję
Stała się teraz codzienną rutyną och dziecinko

Tym, czego chciałem był mały oddech z tobą
Tym, czego chciałem była mała historia
Tym, czego chciałem było posiadanie takiej samej wizji jak ty
Tym, czego chciałem było kroczenie tą samą ścieżką

#Julia, Julia, nawet nie znam powodu
Chwile z tobą, które zatrzymałem w moim sercu
Wspomnienia jutra już ranią moje serce
Już stały się innym wspomnieniem

A I O I A I O I A A I O

W czasie po tym jak odeszłaś
Napisałem historię długiej tułaczki
Wielki ból, który wydawał się wiecznie trwać
Stał się smutnym uśmiechem, och dziecinko

Tym, czego chciałem był małe wspomnienie o tobie
Tym, czego chcę jest to żebyś była szczęśliwa

#Powtórzenie

Julia, Julia spędzam czas rozlewając moje serce
Czego nie mogłem zrobić dla ciebie w przeszłości
Wczorajsza miłość stała się dzisiejszą tęsknotą
I już stała się innym wspomnieniem

A I O I A I O I A A I O
A I O I A I O I A A I O

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...