Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 marca 2012

FT Island - Baby love 2010 tłumaczenie


FT Island - Ukochana dziecinka

Twój słodki szept niesiony przez wiatr 
Budzi mnie ze snu (ddoorooddooddooddoo)
Ten tajemniczy uśmiech, który zobaczyłem w swoim śnie 
Jest oślepiająco piękny 

Kocham cię dziecinko, dziecinko, ukochana dziecinko 
Kochanie, kochanie, kochanie kocham 
Kocham cię, tylko ciebie na zawsze 
Pamiętaj dzisiaj, dzisiaj i dzisiaj 
Jutro, jutro i jutro 
Jutro będę kochał cię bardziej niż dzisiaj 

Nasz nieśmiały pocałunek 
Wstrząsną mną tak, jakby miał zatrzymać się mój oddech  

Kocham cię dziecinko, dziecinko, ukochana dziecinko
Kochanie, kochanie, kochanie kocham 
Kocham cię, tylko ciebie na zawsze 
Pamiętaj dzisiaj, dzisiaj i dzisiaj 
Jutro, jutro i jutro 
Jutro będę kochał cię bardziej niż dzisiaj 

Jestem taki wdzięczny, że jesteś moją dziewczyną 
Jestem wdzięczny, że jestem twoim mężczyzną 

Kocham cię dziecinko, dziecinko, ukochana dziecinko
Kochanie, kochanie, kochanie kocham 
Kocham cię tak bardzo, tak bardzo, obiecuję
Pamiętaj dzisiaj, dzisiaj i dzisiaj 
Jutro, jutro i jutro 
Jutro będę kochał cię bardziej niż dzisiaj 

angielskie tłumaczenie K-Idols

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...