Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 marca 2012

CN Blue - Still in love 2012 tłumaczenie


CN Blue - Ciągle zakochany

Jesteś moją miłością

Nie mogę zasnąć w tą długą noc
Znowu cię przywołuję
Dzisiaj, znowu powstrzymuję łzy
Wypuszczam westchnienie - jesteś moją miłością

Stabirabi rapststabira
Kocham cię kocham cię kocham cię moja miłości
Stabirabi rapststabira pragnę twojej miłości

#Moja bolesna miłość, cierpię jakby ciął swoją skórę
Próbuję to powstrzymać, ale bezgłośnie, to boli
Moja zbolała miłość, jest gorzka jakbym połkną truciznę
Próbuję się uśmiechnąć, ale słabnę w cierpieniu

Dzisiaj, po raz kolejny widzę poranek
Znowu cię przywołuję
Tęskniące więzi znowu na mnie naciskają
Wciąż cię kocham - jesteś moją miłością
Jesteś moją miłością

Stabirabi rapststabira
Kocham cię kocham cię kocham cię moja miłości
Stabirabi rapststabira pragnę twojej miłości

#Powtórzenie

Moja zła miłość, wołam cię, ale nie ma odpowiedzi (brak odpowiedzi)
Błagam, żeby cię zatrzymać, ale ty się zimno odwracasz (odwracasz się)
Moja zła miłość, odchodzisz jak para (odchodzisz)
Wyciągam rękę, żeby cię chwycić, ale w pewnej chwili ty już ode mnie odeszłaś

angielskie tłumaczenie pop!gasa

4 komentarze:

  1. pokazałaś mi , ja posłuchałam i obawiam się że mi się spodobało....oj ja nieszczęśliwa......chlip chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieszczęśliwa? dlaczego? skoro Ci się spodobało...

      Usuń
  2. no bo to kolejny zespół który wkrótce pewnie zawładnie moim światem...dzisiaj w pracy nie wytrzymałam i poszłam do grającego radia i go wyłączyłam! tak po prostu!!!stwierdziłam że dłużej nie zniosę rzępolenia ! po czym założyłam słuchawki i z mp3 zaczęłam słuchać BigBangowców!!1 ja jestem uzależniona,powinnam raczej unikać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat jeśli o nich chodzi, to spokojnie mogą zawładnąć, bo mają sporo naprawdę dobrych piosenek, które szybko wpadają w ucho:)

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...