Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 marca 2012

CN Blue - Intuition 2011 tłumaczenie


CN Blue - Intuicja 

Uh dalej yeah 

Mam przeczucie, że mnie zostawisz (Nie poddawaj się)
Ciągle mówisz mi te wszystkie wymówki (Nie poddawaj się) 
Twoje zimne żegnaj, żegnaj, które brzmiało inaczej niż przedtem (Nie poddawaj się)
Nie mogę pozwolić ci odejść (Ponieważ cię kocham)

Powiedziałaś, że mnie kochasz, ale teraz dlaczego mówisz żegnaj? 
Nie mogę pozwolić ci tak odejść, nigdy (Ponieważ cię kocham) 

Nie próbuj mnie zostawić 
Tylko z wymówką 

Proszę nie odchodź, odchodź, odchodź, proszę nie odchodź 
Proszę, czy możesz tylko raz na mnie spojrzeć?
Proszę nie odchodź, odchodź, odchodź, nie lubię smutnych pożegnań 
Proszę wróć do mnie, ponieważ cię kocham 

Krok za krokiem raz, dwa, trzy dipdi daridu 
Długi, długi czas wymaże cię
Krok za krokiem raz, dwa, trzy dipdi daridu
Ale każdy dzień będzie dla mnie torturą 

Mam przeczucie, że między nami koniec (Nie poddawaj się) 
Ciągle narzekasz na to i tamto (Nie poddawaj się) 
Zimne żegnaj, żegnaj po tym jak czekałem/po czekaniu na szansę (Nie poddawaj się) 
Nie mogę pozwolić ci odejść (Ponieważ cię kocham) 

Ta tandetna miłość 
Coraz bardziej mnie rani  

Proszę nie odchodź, odchodź, odchodź, proszę nie odchodź 
Proszę, czy możesz tylko raz na mnie spojrzeć?
Proszę nie odchodź, odchodź, odchodź, nie lubię smutnych pożegnań 
Proszę wróć do mnie, ponieważ cię kocham

Uh Twoje usta chcą powiedzieć żegnaj 
Twoje oczy próbują mnie unikać 
Już wiem dzięki swojej intuicji (Nie chcę mówić żegnaj)
Nie mów żegnaj, nie mów żegnaj 
Nie mów do widzenia, nie odchodź 
Nie zostawiaj miłości i nie rób mi tego (Ponieważ cię kocham) 

Nie mów nie nie nie, nie unikaj moich oczu 
Krok za krokiem, dlaczego próbujesz się ode mnie oddalić? 
Nie mów nie nie nie, nie lubię tego rodzaju spojrzenia 
Tak błagam ze łzami 

Proszę nie odchodź, odchodź, odchodź, proszę nie odchodź 
Nie łam mi serca, nie łam mi serca 
Nie zostawiaj mnie, wciąż cię kocham 

Proszę nie odchodź, odchodź, odchodź, nie lubię smutnych pożegnań
Proszę wróć do mnie, ponieważ cie kocham 

Krok za krokiem raz, dwa, trzy dipdi daridu 
Długi, długi czas wymażę cię
Krok za krokiem raz, dwa, trzy dipdi daridu 
Ale każdy dzień będzie koszmarem 

angielskie tłumaczenie Kpop Eyes Indonesia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...