Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2NE1 - It hurts 2010 tłumaczenie


2NE1 - To boli

Zakładasz buty, które ci dałam i idziesz z nią ulicą
Jakby to było nic, całujesz ją
Pryskasz się perfumami, które ci dałam i obejmujesz ją
Prawdopodobnie złożysz jej takie same obietnice jak mi

Wygląda na to, że jest już dla nas za późno
Czy nasza miłość już się skończyła?
Proszę, przynajmniej coś mi powiedz
Naprawdę się kochaliśmy, nie ma powrotu?
Jestem jedyną, która dzisiaj cierpi

#Zmieniłeś się?
Czy teraz już nie ma mnie w twoim sercu?
Kiedy ja ja o tym myślę
To boli boli tak bardzo boli

Patrzysz na moje łzy jakby to było nic
Znowu zaczynasz spokojnie mówić
Okrutnie mi powiedziałeś, że nie mogłeś zaprzeczyć
Że nie czułeś absolutnie żadnego przywiązania czy żalu

Czy jesteśmy już za późno? Czy nasza miłość się skończyła?
Nawet jeśli to kłamstwo, proszę, powiedz mi, że tak nie jest
Teraz mogę być lepsza, mimo że nie możemy się spotkać
Dzisiaj wieczorem jestem jedyną, która cierpi

#

Nie jesteś już starym sobą
Ponieważ ty, którego kochałam
I dzisiejszy ty jesteście tacy różni
Aż tak bardzo jesteś zaskoczony?
Tylko stałam i płakałam
Patrząc jak stajesz się coraz bardziej odległy
Nie ma mowy, nie mogę rozpoznać
Już dłużej nie jesteś mój

Musiałeś się zmienić?
Nie możesz wrócić?
Naprawdę musiałeś się zmienić?
Nie możesz wrócić?

Musiałeś się zmienić?
Nie możesz wrócić?
Dlaczego musiałeś się zmienić?
Nie możesz mnie dalej kochać?

Och, czy to koniec?
Czy teraz już nie ma mnie w twoim sercu?
Kiedy ja ja o tym myślę
To boli boli tak bardzo boli

To boli, to boli
To boli, to boli

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...