Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 sierpnia 2011

Jung Yeop - Thorn Flower 2010 (Bad Guy OST)



Jung Yeop - Ciernisty kwiat

Kiedy patrzę w twoje oczy
Chcę ci powiedzieć, że cię kocham
Dotknij mnie swoimi dłońmi
Chcę cię przytulić, w twoich ramionach


Rośnie każdego dnia
Moje ciernie cię ranią
Próbuję ukryć swoje prawdziwe ja
Ujawniam je w obliczu twoich łez


Ciągle próbuję cię odepchnąć
Zawsze jesteś w moim sercu
Nie mogę przestać, moja miłość
Jednak nie mogę ci jej dać


Ciągnie się za mną twój zapach
Nie mogę cię zapomnieć
Ciągle czuć twoje łzy
Pewnie jestem chory


Wiesz, że zawsze kręcę się w kółko
Moje ciernie cię ranią
Próbuję ukryć swoje prawdziwe ja
Odsłaniam/ujawniam je w obliczu twoich łez


Ciągle próbuję cię odepchnąć
Zawsze jesteś w moim sercu
Nie mogę przestać, moja miłość
Jednak nie mogę ci jej dać


Oszukiwałem się, że jesteś wspomnieniem
Próbowałem zapomnieć
Wszystko, co mogę dla ciebie zrobić, ale
Nie mogę pozwolić ci odejść


Tęsknię za tobą, za bardzo tęsknię
Nie mogę mieć twojej miłości


Ooo popatrz jak cię odpycham
Zawsze jesteś w moim sercu
Nie mogę powstrzymać mojej miłości


angielskie tłumaczenie lyricsAlls, coreanbigsis



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...