Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 9 sierpnia 2011

Big Bang - Tell me goodbye - tłumaczenie


Big Bang - Powiedz mi żegnaj/do widzenia

Pozwalam ci odejść (ktoś tu jest...)
Pozwalam ci odejść (ktoś)

Yo, mam to, yeah
Wciąż dużo o tym myślę
Wstrząsnęłaś mną
(Proszę, powiedz mi, że jest jakiś sposób)
A moja głowa tylko się kręci kręci kręci kręci
(Proszę, powiedz mi, że jest jakiś sposób)
Nie chcę zaliczyć upadku
Najlepiej zerwać ze sobą
Tak będzie lepiej dla ciebie, żebyś poszła na przód
(Proszę, powiedz mi, że jest jakiś sposób)
Złamiemy to, złamiemy
Ale myślałem, że sobie poradzimy
I teraz to tuszujemy

Dziewczyno, przysięgam, że nawet na sekundę nie przysporzę ci bólu
Żeby cię chronić
Już nie ma innego wyjścia
Dziecinko, sama nasza miłość przysparza nam ból
I nie mam nic nic do powiedzenia

Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj
Te dłonie, które mnie obejmują
(Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj)
Wydaje się, że puszczają
Jeśli zapomnienie mnie da ci wolność dziecinko
(Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj)

Dziewczyno, wiesz, kiedy tracisz swój uśmiech
Obwinię samego siebie
Te słowa i nawet światło
Stracę ze wzroku wszystko inne
Dziecinko, chwila, w której tym razem rozstaną się nasze usta
Nigdy nie znajdę lepszej, lepszej od ciebie

(Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj)
Te dłonie, które mnie obejmują
(Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj)
Wydaje się, że puszczają
Jedynie bycie przy mnie nie jest uprzejmością dziecinko
(Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj)

Yo i jest tak sobie
Smutny, to się po prostu nie dzieje
Chciałbym być lepszy
Przepraszam, że nie puszczam
Ale po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
Nie powinnaś być mniej niż szczęśliwa
Powiedziałem spójrz na mnie
Nie mogłem żyć z samym sobą, widząc jak ci czegoś brakuje
Rzeczy, na które zasługujesz
Dziecinko jesteś najlepsza
Musisz wierzyć, że to boli
Że prowadzi ten świat
Czuję ból w moim ciele
To po prostu zabiera większą część mnie
Muszę pozwolić ci odejść
Chciałbym, żeby tak nie było

Twój głos zasmucony i zanikający
Całkowicie wymazany przez wiatr, zostań zostać
To wszystko, nie mogę tego znieść, te łzy, nie płacz dla mnie
Dla twojego dobra, nigdy więcej się nie obejrzę

Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj
Te dłonie, które mnie obejmują
(Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj)
Wydaje się, że puszczają
Jedynie bycie przy mnie nie jest uprzejmością dziecinko
Powiedz mi żegnaj, powiedz mi żegnaj
Powiedz mi żegnaj

angielskie tłumaczenie lybio.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...