Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 stycznia 2014

Park Yong Suk - Queen 2005 (Delightful Girl Choon Hyang OST)


Park Yong Suk - Królowa

To spojrzenie na twojej twarzy
Jakby to był ostatni raz
Jakbyśmy się minęli
I zatrzymał się niewypowiedziany moment

#Znaki, które martwią moje serce
I sprawiają, że znowu cierpię
Próbuję czekać, ale moje obietnice się przedawniły
Więc uśmiecham się, jakbym się dobrze bawił

Długa rozmowa, którą przeprowadziliśmy
Jestem jak dziecinny chłopiec
Co się jutro stanie?
Martwię się, więc nie mogę spać

Wszystko dla mnie zatrzymaj
Jak obietnica dla wściekłego siebie
Jeśli nadejdzie czas
Proszę, ulecz moje zmęczone serce

To spojrzenie na twojej twarzy
Mam nadzieję, że możesz wszystko zapomnieć
I tylko myśleć o szczęśliwych wspomnieniach
Nie zapomnij cennej chwili

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...