Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 7 listopada 2013

Lim Jeong Hee ft. Hong Dae Kwang - Feel so good 2013


Lim Jeong Hee feat. Hong Dae Kwang - Czuję się tak dobrze

Mam właśnie coś powiedzieć, ale odrobinę przekręcam słowa
Udaję, że nic się nie stało, ale czuję się dziwnie
Nie wiem, czym są te uczucia
Wciąż za tobą tęsknię

Hej, śliczna dziewczyno, nawet twoje serce jest śliczne
Hej seksowna dziewczyno, sprawiasz, że wariuję
Twój wyjątkowy zapach mydła och och
Twój dziecięcy uśmiech
W pewnym momencie zakochałem się w tobie

#Chłodny wiatr, który daje wrażenie, jakby wiała miłość
Miłość jak ze snu pojawia się i sprawia, że ciągle się uśmiecham
Moje serce coraz bardziej i bardziej się tobą wypełnia, czuję się tak dobrze

Hej słodka dziewczyno, twój słodki zapach
Hej dziecinko, sprawiasz, że wariuję
Każda minuta jest cenna och och
Patrzę i patrzę, ale chcę znowu cię zobaczyć
Już się w tobie zakochałem

#

Przyjdź do mnie stopniowo, w moje objęcia
Pokaż mi swoje serce
Szczerze cię lubię
Od początku się w tobie zakochałam

Teraz powiedz mi, że mnie kochasz
Że cały dzień za mną tęskniłeś
Moja jedyna miłości, jedyna miłości
Bardziej do mnie przyjdź i przytul mnie, czuję się tak dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...