Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 listopada 2013

Big Baby Driver - Here for you 2013 (The Heirs OST)


Big Baby Driver - Tutaj dla ciebie

Zobacz moje oczy, obserwują
Posłuchaj mojego serca, wali
Cokolwiek robię gdziekolwiek
Pójdę, to dla ciebie
Zobacz moje dni bez ciebie
Nie widzę żadnego wstydu w płaczu
Cokolwiek będzie trzeba, wiesz, że
Będę z tobą

Teraz, kiedy widzę światło
Teraz, kiedy dotykam mojego światło
Teraz, kiedy uświadomiłam sobie, że wszystko czego chciałam to jedynie ty

Teraz, kiedy widzę światło (i życie)
Teraz, kiedy dotykam mojego światło (i życie)
Teraz, kiedy uświadomiłam sobie, że wszystko czego chciałam to jedynie ty

Teraz, kiedy sobie uświadomiłam

oryginalny tekst pop!gasa

2 komentarze:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...