Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 listopada 2013

100% V - Cause you're beautiful 2013


100% V - Bo jesteś piękna

Dlaczego się na ciebie gapię? Masz coś na twarzy?
Pytasz się mnie z zdziwioną miną

Mam coś do powiedzenia? Martwię się czymś?
Pytasz się mnie o to, kiedy na mnie patrzysz, dziecinko

#(Wiem wiem wiem) yeah, wiem, że jesteś śliczna, dziecinko
(Wiesz wiesz wiesz) ale jeśli dalej będziesz tak na mnie patrzeć

Ponieważ jesteś taka piękna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
To dlatego, że tak bardzo cię lubię, jesteś naprawdę piękna (taka wspaniała)
Jesteś moja, ale denerwuje się, tak bardzo cię lubię, dziecinko
Powódem, dlaczego tak się zachowuję, jest to, że jesteś taka piękna

##(Shubidudupapa x3) ponieważ tak bardzo cię lubię
(Shubidudupapa x3) ponieważ jesteś taka piękna

Kradniesz spojrzenia wszystkich facetów, którzy cię mijają
Jesteś taka samolubna, już wystarczy
Nie masz ani jednej wady, jesteś taka niedobra
Jak możesz być taka śliczna? Jak moje serce może tak codziennie galopować?
Dzisiaj znowu trzymam ją w swoich ramionach i nawet światło księżyca mówi mi
Baw się dobrze

#

Gdziekolwiek spoglądam, nawet jeśli popatrzę po przetarciu oczu
Jesteś taka taka taka taka piękna
Gdziekolwiek idę, kogokolwiek widzę
Nie ma nikogo takiego jak ty
Jesteś dla mnie wszystkim
Całkowicie się w tobie zakochałem
To wszystko

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...