Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 9 października 2013

Various Artists - Dacapo 2013 (Good Doctor OST)


Różni Artyści - Dacapo

Jeden krok
Kiedy jest ciężko zrobić nawet jeden krok
Ponieważ znam ciężar tego kroku
Do mojego przyjaciela, do mojej miłości, zaufaj mi

Drugi krok
Nie mogę zatrzymać wiatru
Ale mogę iść z tobą
Do mojego przyjaciela, do mojej miłości, zaufaj mi

Ścieżka, która czasami jest straszna i ciemna
Kiedy czujesz, że jest daleko, wiedz, że nie jesteś sam

#Lala, modlę się, twój czas
Lala, modlę się, twoja wiara
Nic nie może cię zastąpić

W pewne dni musiałeś próbować się uśmiechać
Musiałeś powstrzymywać łzy
Do mojego przyjaciela, do mojej miłości, zaufaj mi

Licząc na dzisiaj, marząc o jutrze
Początek i oczekiwanie jeszcze się nie skończyło

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...