Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 23 lipca 2013

BTS - School of tears 2013

cover Kendric Lamar - Swimming pools, koreańskie słowa Rap Monster, Suga


BTS - Szkoła łez

#Szkoła źle, społeczeństwo źle
Rodzice źle, nauczyciele źle
Ofiara źle, oprawca źle
Naoczny świadek może, naoczny świadek może

"Kompleks dobrego chłopca" to była moja choroba
Ale wciąż byłem dla wszystkich miły... to była moja choroba
Obgadywali mnie za plecami, przy mnie zachowywali się miło
Udawałem, że nie zauważam, szkoła była polem walki
Być może to była moja własna walka w ringu nazywanym szkołą
Ktoś inny olałby to jak coś, czym nie powinno się przejmować
Och nie obchodzi mnie, ale to coś, co tylko dorosłym przychodzi z łatwością
Nie oprawcy, nie ofiary, to jest miejsce, gdzie zmieniliśmy się w naocznych świadków
Nawet jeśli wytkniesz mnie palcem i nazwiesz mnie tchórzem, nie przeszkadza mi to
Ale jak to zdefiniujesz?
Wiesz, że nie mogę użyczyć ci pomocnej dłoni
Jeśli to zrobię, skończę tak samo jak ty
Nie bądź oślepiony przez sprawiedliwość, bohater nie żyje 

To jest rzeczywistość, jedyny sposób, żeby przetrwać, nie ma opcji

##To ring nazywany klasą
To stadion bez sędziego, tylko publiczność
Wiesz, że nigdy nie będzie zwycięzcy, wszyscy przegrają
Nie będzie zwycięzcy, wszyscy przegrają

#

Podłoże szkolnej przemocy, okrutny krąg, który nigdy się nie skończy
Nie ma wyjścia z tego zatłoczonego ringu nazywanego klasą
Zgadza się, w końcu szkoła jest jak inne mini społeczeństwo
Niedbale stworzona przez dorosłych dżungla
Uczynili słabeuszy słabymi, uczynili silnych potężnymi
Oczywiście, ponieważ byli silni, sprawiali, że słabi cierpieli
Moralność dorosłych sprawiła, że depczemy słabych, żeby wejść na szczyt
Korporacyjna kara została zakazana, w chwilowej sile
"Nie wiem, ponieważ nie uczestniczyłem w tym" stało się wymówką
Zgadza się, to społeczeństwo jest wypełnione naocznymi świadkami, którzy niczym nie różnią się od oprawców
Uczniowie uwięzieni wewnątrz klasy, wiedzą, że też są ofiarami

##
#

angielskie tłumaczenie bunniears@tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...