Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Baek Ah Yeon - Good boy 2013


Baek Ah Yeon - Dobry chłopak

Och och dobra miłość
Hej! To moja piosenka miłosna
Och och dobry chłopak
Dziecinko, kocham twój sposób

Kiedy budzę się wcześnie rano
Sprawiasz, że drżę, och mój chłopcze
(Czynisz mnie piękną)
Otulasz mnie cieplej niż mój koc
Tak dobrze wyglądasz mój chłopcze
(Czuję miłość)

Jaki był dzień, kiedy pierwszy raz nie spotkałeś?

Podobało mi się to, że nie zachowywałeś się jak flirciarz
Nadszedł dzień mojego snu (nadchodzi)
Kiedy do mnie zadzwoniłeś

#Dobrze się czułam i podobał mi się twój głos
Dziękuję za przyjście do (dziecinko kocham cię och chłopcze) mnie, więc
Och dobra miłość, kocham cię och dobry chłopak
Kiedy tylko cię widzę, jestem, och chłopcze, zawsze dziewczyną

Och och dobra miłość, och och dobry chłopak

Siedzę na parapecie podczas zachodu słońca, delikatnie przytul mnie mój chłopcze
(Przytul mnie tak delikatnie)
Po prostu patrz na mnie jak w filmach, jesteś jedyny mój chłopcze
(Czuję miłość)

Czekam na ciebie w moich pięknych butach
Moja miłość od księcia naokoło moich ramion
Co powinnam zrobić z moim drżącym sercem (co mogę zrobić)?
Śpiewałeś mi

#


Chociaż nie rozumiesz mojego serca i jęczę i męczę cię
Jestem taka wdzięczna, że ze mną jesteś
Jesteś moją pierwszą miłością

Niebiosa nam błogosławią i powiedziałam, że cię kocham
Dziękuję, że do mnie przyszedłeś
(Dziecinko kocham cię, och chłopcze), więc
Och dobra miłość, kocham cię och dobry chłopak
Kiedy tylko cię widzę, och chłopcze, jestem dziewczyną, która jest twoją pierwszą miłością

Och och dobra miłość, och och dobry chłopak
Tak dobrze do siebie pasujemy, jestem taka szczęśliwa
Och och dobra miłość, och och dobry chłopak
Dziecinko, chcę ci wyznać uczucia, jesteś moją pierwszą miłością

angielskie tłumaczenie Baek A Yeon Official YouTube Channel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...