Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 maja 2013

Younha - The real reason we broke up 2013


Younha - Prawdziwy powód dlaczego zerwaliśmy

Prawdziwy powód dlaczego zerwaliśmy
Zastanawiam się czy wiesz
Chociaż teraz
Pewnie w ogóle cię to nie obchodzi

Im bardziej cię rozumiałam, tym bardziej się oddalałeś
Nawet nie zezłościłeś się jak kiedyś
Im bardziej próbowaliśmy, tym bardziej ty i ja staliśmy się nudni

To było tylko trzepotanie serca , którego pragnęłam
To że na mnie spojrzałeś było początkiem
Nie prawdziwego powodu, dlaczego zerwaliśmy
Po prostu mnie nie kochałeś
Nie ma innego powodu

Och po prostu nigdy mnie nie kochałeś
Och teraz wszystko jest wyraźne

Prawdziwy powód, dlaczego cię kochałam
Pewnie nie wiesz
Tak, jeśli wiedziałeś
To nie zostawiłbyś mnie tak łatwo

Jeśli marzyłeś o nowej miłości
Ja marzyłam o wiecznej miłości
Rzeczy, na które patrzyliśmy, były takie różne, ty i ja

Każde z nas pisało inną miłość
Każdy z naszych końców pozostał w inny sposób
Nie ma powodu, dlaczego mam cię zupełnie zapomnieć
Jeśli i tak mam tutaj zostać sama
Zostanę odrobinę dłużej

Miałam zły sen
Że się zakocham w tobie, który znowu do mnie wróciłeś
Że przyjęłam ciebie, który po prostu wróciłeś tak jak chciałeś

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...