Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 11 maja 2013

LC9 - Ready set go 2013


LC9 - Gotowi, do startu, star

Muzyka czy magia?
Chcę to wszystko zrobić
Dopóki mogę lśnić na wszystkie twoje wyobrażenia

Magia czy muzyka?
A może niesamowite?
Niedługo się dowiesz, rzucę zaklęcie

Och och w chwili, w której o tym nie myślałaś
Och och w miejscu, którego nie przewidziałaś
Och och magia, której nikt nie może zrobić
Zaproszę tylko ciebie, jesteś moim VIP'em

#Więc dziecinko podtrzymaj
Leć jak magia
Zaprzestań bezsensownych myśli
Cały swoim ciałem śpiewaj ze mną

##Podtrzymaj
Wzleć wysoko, czuj wysoko
Jak podoba ci się mój prezent?
Jeśli ci się podoba, tańcz ze mną

###Gotowi, do startu, start
Jesteś gotowa na mój pokaz? (tańcz ze mną)
Jesteś gotowa na mój pokaz?
Pozwól mi pokazać jak rozsadzę

####Gotowi, do startu, start
Jesteś gotowa na mój pokaz?
Jesteś gotowa na mój pokaz?
Pozwól mi pokazać jak rozsadzę

Rusz rusz się teraz
Dalej, przejmę kontrolę
Ważne jest to, że ty i ja jesteśmy razem

Bez końca szybciej szybciej, szalona fiesta
Jesteś gwiazdą tej chwili

Tik tak tok
Mam ich wszystkich w rzędzie
Mam ich wszystkich w rzędzie
Niech zobaczę jak unosicie ręce

Tik tak tok
Jeśli to lubicie tak, jeśli nie to nie
Ta piosenka ewoluuje razem z tobą

#
##
###
####


Tik tak tok
Mam ich wszystkich w rzędzie

Och och melodia w mojej głowie
Och och historia, której nikt nie zna
Och och magia, której nikt nie może zrobić
Zaproszę tylko ciebie, jesteś moim VIP'em
Zaproszę tylko ciebie, jesteś moim VIP'em

#
##
###
####

Tik tak tok
Mam ich wszystkich w rzędzie

#
##
###
####

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...