Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 17 kwietnia 2013

Gaeko - Rhythm is life 2013


Gaeko - Rytm jest życiem

Jestem G A E K O
Niezawodna rękawica Oh Seung Hwan'a¹
Mój mocny i silny flow lekki jak bawełniany kij
Wariuję na punkcie zabawy muzyką, odmawiam fobii samo-replikacji
Bawełna² absorbuje obecne trendy, ale jeśli ją ściśniesz to wyjdzie pot i trud
Z takiego chudego ciała wychodzi ognista determinacja
Prowadząc ciężko pracująca życie, osiągam cały czas najwyższe noty na listach
Dziewczęce fantazje, potencjalna kopalnia złota, błyszczące pomysły, lukratywny biznes
Słaba muzyka, poczucie nadęcia/niestrawność, wszystko zniknie dzięki temu musującemu drinkowi, prawda
Nowicjusze brzęczą i to otępia ci słuch
Po naszej scenie ludzie są zmęczeni i bolą ich ramiona
Jestem romantycznym żonatym mężczyzną, jeśli mnie widzisz, będziesz niespokojny jak dziecko
Muzyka to mój plac zabaw, dzieciak bawiący się całą noc

#Tańczmy jak Future Liger³
Pozwól mi się tylko bawić
Nie masz nic do roboty, wyjdź teraz
Niech będzie tak tylko dzisiaj, niech będzie tak dzisiaj
Niech będzie tak tylko dzisiaj, niech będzie tak dzisiaj

Jestem śpiewającym Hong Gil Dong, jeżdżę do Seulu, Daejeon, Busan
Mogę czytać z dłoni fanów, opuszczam scenę po ostatniej piosence
Mój smakowity głos sprawia, że krzyczą po więcej jedzenia
Nawet starsi noszący aparaty słuchowe
Brokuł, ty też? Bis!
Taki taki jestem, jaki jestem konkurencyjny
Podwójne d d d d, rapper w połowie
Krytykują mnie, to będzie motyw i odwaga
Mój głos, dźwięk i powietrze, pół na pół
Haterzy⁶ są po prostu świtem umarłych, bawią się palcami, stając się zombie

# x2

Jestem trochę szorstki, zawsze niebezpieczny
Nie potrzebuję swag'u i tak już jestem lepszy
Mój głos jest świetny, dostajesz dreszczy
To rapowa piosenka pierwszej klasy, tak jak wołowina klasy A++
Ludziom cały czas podobają się coraz to nowe rzeczy
Ale zawsze za mną podążają, ponieważ jestem jak magnes
Przyjdź do mnie jak Jun Jin
Przyprowadź dziewczynę, kogoś wyjątkowego jak Jang Jin
Mój rap idzie do przodu, tak jak miodowe ciasto i CurBin¹

Stać

Rytm jest życiem, życie jest rytmem
Rytm sprawia, że się poruszam, wypełnia mnie
Miły facet pozytywny rytm
Ma moc, która dopełnia moje imię
Mój luksusowy nosowy głos, rozwój w ciemności czarnej jak heban
Rytm Garion¹¹ w Hongdae, Sinchon
Na rytmie, Gaeko! Dorwijmy ich!

# x2

Czuję się tak świetnie

¹miotacz drużyny baseballowej Samsung Lions
²ma tutaj na myśli siebie
³w Yoo Jae Suk, Tiger JK i Yoon Mi Rae utworzyli grupę Future Liger i wypuścili piosenkę Let's dance (Tańczmy/Zatańczmy), ekstra info^^ - liger po polsku lygrys to hybryda kota: ojciec lew i matka tygrys, jest to największy kot na świecie, raczej nie występuje na wolności, wydaje mi się, że mają takiego kota w seulskim zoo
koreański Janosik
koreańskie miasta
dosł. ci, którzy nienawidzą, ma tutaj na myśli głównie internautów, piszących nienawistne komentarze
charakterystyczny wyluzowany itd. sposób zachowania
członek najstarszego ciągle aktywnego boysbandu (właściwie teraz to chyba menbandu^^) SHINHWA, jego imię też tłumaczy się dosłownie jako idź do przodu
reżyser filmowy, który nakręcił film A girl you know znany także pod tytułem Someone special (Ktoś wyjątkowy)
¹⁰razem z Gaeko i Choiza należał do grupy hiphopowej CB MASS
¹¹grupa hiphopowa powstała w 1998

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...