Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 kwietnia 2013

4men - Thank you 2013


4men - Dziękuję

Przez białe płatki
Idę z tobą pod świecącym słońcem
Jesteśmy idealną parą, stworzoną przez niebiosa
To właśnie oznacza szczęście

1 2 3 i 4 posłuchaj mojej piosenki miłosnej
Tyle chce ci powiedzieć

#Dziękuję za to, że się urodziłaś moja ukochana
Jestem wdzięczny, ponieważ to ty
To ty ty jesteś moją dziewczyną
Tutaj i tam, wszędzie jedno za drugim
Zawsze będę cię kochał, zawsze
Bądźmy tak szczęśliwi
Ponieważ cię kocham, och dziękuję

Czuję jakbym stąpał po chmurach, czy to niebo?
Czuję się jak dziecko i nie mogę się powstrzymać
Myślę, że bardzo cię lubię

1 2 3 i 4 czy nie czujesz mojej piosenki miłosnej
Całkowicie się w tobie zakochałem

#

Och dziękuję, och dziękuję
Stoisz przede mną
Jesteś darem niebios
Dziękuję pani
Jesteś moją drugą połową
Jesteś moją miłością

# x2

Ponieważ cię kocham, och dziękuję
Ponieważ cię kocham, och dziękuję

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...