Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 listopada 2012

Yoon Do Hyun, Park Ji Yeon - Together 2012 (Dream High 2 OST)


Yoon Do Hyung, Park Ji Yeon - Razem

Żyjąc dzień za dniem, mierząc się ze światem, kiedy jest ciężko
Kiedy czujesz, że pośród tak wielu osób jesteś tylko jedną z nich
Patrzysz na mnie kochającymi oczami, kiedy widzę twoje oczy, czuję się wyjątkowy
W twoich ciepłych objęciach, kiedy mnie tulisz, leczą się wszystkie moje rany

#Kiedy jesteśmy razem, kiedy jesteśmy razem
Wszystko staje się lepsze, znikają bolesne wspomnienia
Kiedy jesteśmy razem, kiedy jesteśmy razem
Znowu staję się szczęśliwa, bezwiednie się uśmiecham

Kiedy pojawia się samotność, kiedy nagle czuję, że jestem sam, w tych chwilach
Kiedy wszystko wydaje się być obce, kiedy nagle nie jestem pewna siebie, w tych chwilach

Ufając mi, dając mi odwagę, z twoim głosem znowu wracam do świata
Stojąc jeden krok za mną, patrząc na mnie, jesteś tam, jesteś dla mnie taki cenny

#

Tak jak teraz
Jeśli jesteś przy mnie
Może nadejść każde wyzwanie
Mogę je pokonać

# x2

angielskie tłumaczenie oficjalny kanał JYP Ent. na YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...