Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 10 października 2012

10cm - Han River farewell 2012

Pierwszym moim skojarzeniem było to, że piosenka w jakiś sposób nawiązuje do samobójstw, które Koreańczycy popełniają skacząc miedzy innymi z mostu do rzeki Han (wg tego artykułu  w ciągu ostatnich 5 lat było ponad 100 takich prób tylko z samego mosty Mapo). Pewne momenty tekstu przekonują mnie do tego, ale czytając inne nie jestem już tego pewna... A co Wy myślicie?


10cm - Pożegnanie rzeki Han

Nie chcę umierać
Proszę uratuj mnie
Nie opuszczaj mnie i wejdź na pokład bolesnego pociągu rozstania

Należysz do mnie
Jesteś moim sercem
Nie spoczywaj i ciągle bij
Proszę pozostań we mnie

#Pożegnanie rzeki Han
Spotkajmy się ponownie w oceanie
Zanim wyschną nasze łzy
Proszę rozświetl to
Nie zaakceptuję twojej latarni tylko z pozostałością knota
Nie chcę umierać

Nie chcę umierać
Nie odcinaj mnie
Tymi ostrymi słowami
Nie owijaj mnie nimi

Należę do ciebie
Jestem opuszczoną przystanią
Proszę, jeszcze raz mnie odszukaj
Proszę, pozostań we mnie

#

Nie chcę umierać

angielskim tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...