Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 września 2012

Kim Bo Kyung - Surprised 2012 (Arang and the Magistrate OST)


Kim Bo Kyung - Zaskoczona

Jestem zaskoczona, jestem codziennie zaskoczona odmienioną sobą
Ostatnio każdy dzień jest inny
Nie wiem, nie wiem też dlaczego drżę bez powodu
Tylko ciągle się śmieje - dlaczego stałam się takim głuptasem?

#Widzę tylko ciebie - czy też jesteś taki jak ja?
Może wytrzymałam ten cały czas, żeby teraz cię spotkać

Moja miłość, zostań tak przy mnie
Pożegnaj się z samotnymi i zimnymi dniami
Moja miłość, która mnie ocaliła

Czy wiesz? Czy wiesz, że taka jestem?
Jeśli mnie zobaczysz, pewnie się uśmiechniesz i będziesz się śmiał
Moje serce jest pełne wiosny i delikatnego ciebie
To roznosi się po moim pokoju i odurza mnie

#

Moja miłość, zostań tak przy mnie
Pożegnaj się z samotnymi i zimnymi dniami
Moja wdzięczna osoba, która mnie ocaliła


Widzę tylko ciebie - czy też jesteś taki jak ja?
Siedzę nieruchomo i zamykam oczy i czuję cię, kiedy zasypiam
Moja miłość, zostań tak przy mnie
Nic w sobie nie zmieniaj
Zostań taki jaki teraz jesteś
angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...