Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 sierpnia 2012

Xiah Junsu - Uncommitted 2012 tłumaczenie


Xiah Junsu - Niezaangażowany

Powiedziała, że nie mogłem się zaangażować
Powiedziała, że jestem za dużym podrywaczem
No weź

Niezaangażowany x3
Ej ej

To wszystko było snem
Rzeczywistość była daleko
Bezpieczny obraz, który mi namalowała
Powiedziała mi, że jestem tym jedynym i uwierzyłem
Dopóki ten sen tak nagle się nie rozproszył

Nie wiem dlaczego czuła się taka zmuszona by odejść
Coś mieszało w jej psychologii*
Jestem zmieszany, ona mówi, że ze mną jest coś nie tak
Ale jak mam naprawić coś, czego nie widzę?

#Powiedziała "Nie jesteś gotowy
Dziecinko, nie jesteś gotowy na coś prawdziwego"
Powiedziała mi, że będę
Niewierny i nie mogę uwierzyć

##Powiedziała "Nie możesz się zaangażować"
Powiedziałem "Dziecinko, naprawdę tego nie łapię"
Powiedziała "Nie jesteś właściwym typem
Dobry tylko na jedną noc
Nigdy nie pozostaniesz zaangażowany w związek ze mną"

Jak tak może być, ona mówi mi, że
Nigdy nie pozwolę jej być dla mnie wszystkim
Powiedziała, że jestem podrywaczem i nigdy się nie zmienię
Czuję, że jestem gotowy, żeby zostawić tą grę

Powiedziała, że nigdy nie zaufa takiemu podrywaczowi jak ja
Ale dziecinko, to była część mojej historii
Mówi mi, że łamanie serc to część mnie
Tak jakby to było w moim systemie i nigdy nie zniknie

#
## x2
Jestem zaangażowany

x2
Niezaangażowany, nigdy tego nie przyznam
I nigdy tego nie zrozumiem, ale w pewien sposób ona może mieć rację

## x2

*biorąc to na rozsądek powinno tu być w psychice, ale w tekście jest psychologia

tekst Bruce "Automatic" Vanderveer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...