Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 27 lipca 2012

Teen Top - Angel 2011tłumaczenie


Teen Top - Anioł

Dziewczyno przyszłaś do mnie jak sen
Będę się ciebie tak trzymał i nigdy nie puszczę
Jesteś dla mnie taka piękna dziewczyno
Jesteś moją idealną dziewczyną i zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia

Naprawdę się cieszę, że spotkałem kogoś takiego
Moje serce tak bije

#Ktokolwiek cię widzi powie, że jesteś urocza
Ktokolwiek cię widzi powie, że jesteś śliczna
Jedno za drugim jest idealne
W moim sercu jest anioł

##Twoja śliczna twarz oślepia moje oczy
Twój jasny uśmiech jest jak słońce
Jak błyszcząca gwiazda na nocnym niebie
W moim sercu jest anioł

Sen, który nie jest snem, czyż nie?
Czuję się jakbym posiadał ten świat
Jeśli teraz zatrzyma się czas
Zastanawiam się jakie to byłoby wspaniałe

Nawet jeśli mija czas albo nawet wszystko się zmienia
Obiecuję ci, będę przy tobie

#
##

Mija dzień za dniem
Z czasem staliśmy się do siebie bardziej podobni
Ciągle się w tobie zakochuję
Jak w scenie z filmu
Jak te świetne główne postacie
Dam ci swoje życie

Zawsze będę dawał ci swój uśmiech
Bardziej niż ktokolwiek inny
Uczynię cię najszczęśliwszą osobą
Każdy dzień zaczynam myśląc o tobie
Mój uśmiech cały czas pozostaje taki sam
Jestem taki szczęśliwy, co powinienem zrobić?

Na koniec tego męczącego dnia
Zawsze przy mnie zostaniesz
Codziennie jestem wdzięczny a ty stajesz się moją siłą
Obiecuję przy tobie zostać, nie zmienię się
Nawet jeśli mija czas kocham cię, ochronię cię

#
##
#
##

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...