Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 9 lipca 2012

Jang Woo Young - Sexy lady 2012


Jang Woo Young  - Seksowna pani

Jest wiele pięknych kobiet, też wiele słodkich
Było wiele dziewczyn, które patrzyły na mnie z niewinnym spojrzeniem

To pierwszy raz, kiedy to seksowne uczucie
Sprawia, że jestem taki bezsilny
Nawet nie wiedząc, to uczucie mnie zaskakuje
Jest w tobie coś innego, doprowadzasz mnie do szaleństwa

#Doprowadzasz mnie do szaleństwa seksowna pani
Dlaczego moje serce tak bije, kiedy na ciebie patrzę?
Dziewczyno jesteś niesamowita, seksowna pani
Z twojego powodu jestem szalony szalony szalony

x2
##Ciągle krążysz  krążysz  krążysz  krążysz w mojej głowie
Bez końca zostajesz w moich myślach
Moja seksowna pani seksowna pani seksowna pani
Doprowadzasz mnie do szaleństwa dziewczyno

Nie mogę po prostu pozwolić ci dzisiaj odejść
Po prostu patrzę, dopóki twoje usta nie zaczną wołać moje imię

Moje myśli, moja głowa jest tylko
Wypełniona twoją seksownością

Nawet nie wiedząc, to uczucie mnie zaskakuje
Jest w tobie coś innego, doprowadzasz mnie do szaleństwa

#
## x2

Powiedz mi dziewczyno, że czujesz to samo
W tym miejscu gdzie jesteś, jesteśmy otwarci na wszystko

#
## x2

angielskie tłumaczenie kanał 2PM na YT

1 komentarz:

  1. wstyd się przyznać, ale przed sekundą przesłuchałam dopiero po raz pierwszy ;p
    Jakoś czasu brak w natłokuinnych skośnookich pokus ;)
    też nie wiem, czy będzie to hit lata, ale bardziej mi się podoba niż nie podoba :)
    z przytupem jest, więc ma potencjał! :D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...