Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 27 stycznia 2014

4men - Thorn love 2013 (Empress Ki OST)


4men - Kolczasta miłość

#Ponieważ jestem niebezpieczny, moja miłości
Im bardziej mnie kochasz
Tym bardziej możesz cierpieć na końcu
Nie testuj mnie, moja miłości
Tak się nigdy, nigdy nie może stać
Ponieważ jestem niebezpieczny, ponieważ to jest dla ciebie

Z moją miłością jest związana tajemnica
Proszę, nie dotykaj mnie
Moja cisza ma powód
Kocham cię, kocham cię
Chociaż nie mogę cię objąć

#

Dowiesz się wraz z upływem czasu
Że nie pasujemy do siebie
Przepraszam, przepraszam
Że jestem taki niebezpieczny

#

Ponieważ jestem niebezpieczny, ponieważ to dla ciebie
Kocham cię, ale to się nigdy, nigdy nie może stać
Nie mogę cię kochać, więc odchodzę

Ponieważ jestem niebezpieczny, ponieważ jestem zbyt niebezpieczny
Nawet ja wariuję przez kolczastego siebie
Nie kochaj mnie, proszę
To się nigdy, nigdy nie może stać
Ponieważ jestem niebezpieczny, ponieważ to dla ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...