Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 września 2013

BP POP - Never ever let me go 2013



BP POP - Nigdy nie pozwól mi odejść

Nigdy nie pozwól mi odejść
Nigdy nie pozwól mi odejść, nigdy nie pozwól mi odejść

Jak mogłeś powiedzieć, że chcesz zerwać?
Nie chcę, nie chcę, nie chcę
Jeśli tak zerwiemy, co się ze mną stanie?
To nie jest właściwe, to naprawdę nie jest właściwie, nie właściwe

#Co chcesz, żebym zrobiła? Co dzisiaj w ciebie wstąpiło
To chcesz zrobić? Pozwolenie ci odejść jest zbyt trudne
Pospiesz się i powiedz mi, ta miłość jest zbyt trudna do kontrolowania
Naprawdę nie chcę, nie chcę, żebyś odszedł

##Całą noc dużo się ze sobą kłóciliśmy i zatrzymywałam cię
To było naprawdę bolesne i nie zapomniałam o tobie, nie zapomniałam o tobie
Znowu cię zatrzymuję, zatrzymuję cię i obiecuję, że nigdy cię nie stracę

Nigdy nie pozwól mi odejść (bo ja nigdy nie pozwolę ci odejść)
Nigdy nie pozwól mi odejść (nigdy nie pozwól mi odejść)
Nigdy nie pozwól mi odejść (zatrzymuję cię, nie odchodź chłopcze)

Nie ważne ile ci mówię, nie słuchasz
Teraz przestań z tym, teraz przestań z tym, teraz przestań z tym
Głośno krzyczę, wieszam się na tobie, ale
Bez słowa, bez słowa po prostu odchodzisz

#
##

Jak mogę cię zostawić? Chłopcze, jesteś moją duszą
Jak mogę cię wymazać? Chłopcze, jesteś dla mnie wszystkim
Jak mogę cię zapomnieć? Jesteś moją całością, chłopcze
Nigdy o tobie nie zapomnę, ty ty ty chłopcze to byłeś ty

##

Nigdy nie pozwól mi odejść
Nigdy nie pozwól mi odejść, nigdy nie pozwól mi odejść
Nigdy nie pozwól mi odejść
Nigdy nie pozwól mi odejść, nigdy nie pozwól mi odejść

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...